Merhaba sevgili anneler. İnternetten bakmaya çalıştım ama net bir bilgi alamadım. Detaylı ultrosonu en son 22. Haftaya kadar yaptırabilirsiniz diyorlar. Ancak ben 25-26 haftalarda yaptırmak istiyorum ki daha net görebileyim bebeğimi.. İlla 22. Hafta da mi gitmek lazım bilginize ihtiyacım var..