Burcuu3761 Zng bizde aptsmil almıştık sadece 1 hafta kullandık memnundum bi sorun yaşamadım kabızlık gaz vs
Kuzeymiraa Hastanede veriyorlar mama zaten ama yinede alın isterseniz hipp kullanıyorum ben memnunum gaz kabızlık vs yaşamadım 1 aydır. Hastanede de ilk onu vermişlerdi ona devam ettim