Aslında doktorla sizin uyumunuza bağlı biraz ben geçtiğimiz ocak ayında ilk hamileliğimde Osmangazi Aritmiye gidiyodum ama ordaki doktor iyi ve deneyimli olmasına rağmen geriliyordum, kalbi durduktan sonra bebeğimin bi göz daha görsün diye Pembe Mavi’ye gittim tesadüfen o akşam Aycan Kopuz ile tanıştık ameliyatımı da kendisi yaptı şimdi yine kendisinin takibinde ikinci hamileliğim 24+3üm baştan beri ne sorunum olsa max yarım saat içerisinde ulaşabiliyorum ve muayeneler uzun sürüyo detaylı şekilde anlatıyo ve rahat ayrılıyorum oradan kısmetse doğum da orada olacak. Arada ciddi fiyat farkı var bu arada iki hastane için aritmide muayene 130 tl dğum 2500-3000 civarıydı Pembe Mavide muayene 290 tl doğum 6000-7000 civarı