Mom3 Haftamdayim bu aralar dayanamıyorum citoles içiyordum Hamile kalınca bıraktım,bu ilacı hamileyken kullanan var mı 4 aydır dayaniyorim artık içsem mi diyorum evde yalnız kalamiyorum korkuyorum
Epifenomen Mom3 anksiyete ve depresyon ilacı bu kuzum, hamilelikte kullanımı önerilmez. Doktoruna sormalısın.
irva Mom3 Doktoruna sorabilirsin.Çok kötü oluyorsan ilacı yarım olarak başlatabilir.Genelde ilk 3 ay vermiyorlar.
anne_merve Mom3 canım benim problemim yoktu ama hamilelik hormonlarımı çok bozdu pskolojikmen evde korkuyordum içim daralıyordu ne çektim doktorum pasiflora şurup önerdi sende kullan kötü isen doktoruna danışıp bana çok şükür fayda etti
Mom3 irva doktorlarım kullandirtmadi ilk 3 ay önemliymiş diye ben zaten 5. Mg içiyordum dozu düşüktü bakacağım artık randevu aldım
Mom3 anne_merve ay bana iyi gelir mi ki ben de işteyim bebeğe zararı yoksa özellikle korkuyorum ben de yalnız duramıyorum bı de çok bunaltı geliyor durumumuz benziyormus
anne_merve Mom3 bebeğe zararı olmuyormuş sordum ben ama içmesek daha kötü olucak bebeğe zaararı böle pskolojik sıkıntı çekmek çok kötü 2 aya yakındır kullanıyorum lohusalıktata içe bilirmişim doktorum öle dedi