Kızlarr salı günü yani 29 eylülde beta hcg 26.9 iki gün sonra 1 ekimde 94 çıktı. İki kat artmış böyle devam eder mi kii sağlık ocağında ki hemşire şüpheli dedi boş gebelik de olabilir kimyasal da olabilir adetin çok geçmiş dedi yükselip sonradan düşen oldu muu