Kafayi yemek uzereyim idrara cikamiyorum. Normal dogum yaptim ve dogumdan sonra bi defa lavaboya girdim sonra sonda takildi sonra cikardilar ihtiyacimi yapamadim cikmiyor tekrar taktilar hissetmiyorum geldigini bile. Sonda takili halde kitlediler his gelince haber ver dediler yeni yeni his geliyordu bugun tekrar cikarttirdim artik banyoda agladim resmen zorlaaaa bastira bastira yapmaya calistim ve yaptim ama boyle akici gelmiyor kendimi skinca ve kasinca akiyor az az sonra bakildi ultrasondan az yapmisim diye bi sey sokup oyle bosaltti ama gercekten tuvalete cikmak ne buyuk nimetmis onu anladim. Eskisi gibi lavaboya gitmek istiyorum, normal olup olmadiginida bi turlu soylemiyolar😔basina boyle bi sey gelen var mi yada bilgisi olan pskolojik olarakda beni yormaya basladi bu mesele 😔