Edauznl Kızlar doktor tek kese görüp sonrasında çift kese falan görme ihtimali varmı öyle olan oldumu ? Merak ediyorumda. Ben 5 haftalıgımtek kese var şuanda umarım böyle kalır ☺️Ailede çoğul gebelikler bizde hayli fazlada🙂 tabi herşeyden önce sağlık…
ikizminikler Edauznl burda okuduğuma göre olanlar var bende beş haftalıkken ikiside görünmüştü ama tek yumurtaysa biraz geç fark ediliyor diyebiliyorum
bebegim_28 Edauznl tabi 6 7 haftalık da da görünebilir arkadaşım 8 haftalıkken 3. keseyi bile gördü 😁 bende ikizim umut ettim belki olur diye ama kısmet olmadı 😊
Edauznl bebegim_28 yaa güzel ama cok zor gercektenn 🙂bızım ailedede cogul gebelikler cok var bakalımm hayırlısı🥰