Melek-dmr34 cnm sağlıklı olsun yeter Benim kızım 2.950 gm doğdu çok şükür hiç bir sıkıntı çıkmadı şimdi 13 yaşında 1.49 boyda kilo 35 yani ama çok şükür çok sağlıklı önemli İnan o oğlum 3.350 Gm doğdu şimdi 23 kilo 8.5 yaşında oda çok sağlıklı çok şükür ama çok hareketli olduğu için zayıf doktor kesinlikle kilosuna takılma demişti sağlığı olsun yeter demişti biz anneler biraz zayıf görünce panik yapıyoruz zannediyoruz büyümeyecek hep zayıf kalacak boy vermeyecek diye dert ediyoruz ama onlar sürekli büyüme aşamasındalar fark etmiyoruz doktor oğluma vitamin bile vermedi gerek yok diye sağlıklı vitamin e gerek yok dedi sizin ki de daha var Doğuma o zamana kadar alıcaktır☺️