Merhaba hanımlar bügün reglim geceli 4 gün oldu ve kahverengi akıntı geldi. Birazcık beklemek istedim çünkü reglimden önce hep test yapıyordum negatif görüyordum günü günümde regl olurum. Sizce bu hamilelik belirtisi mi zaten olmazsam pazartesi doktora gideceğim şimdiden teşekkür ederim ☺️