İkili testin yapılacağı haftada doktor ense kalınlığını ölçüyor,normal şartlarda eğer beklenmeyen bir sonuç çıkarsa doktor kesinleşmesi için istiyor.Ben bebeğimin ense kalınlığı ölçüldüğü gün doktorum ikili test yaptırmak istiyor musunuz dediğinde,ölçümde bir sıkıntı görünüyor mu eğer bir sıkıntı varsa yaptıracağım dedim doktorum bir problem görünmüyor.Eğer ki bir problem çıkarsa hamileliğimi sonlandıracağım derseniz yaptırın eğer ben bebeğimi her koşulda dünyaya getirmek istiyorum diyorsanız bence gerek yok dedi.Bizde eşimle yaptırmamaya karar verdik ama yaptırmakta da sakınca olduğunu düşünmüyorum.