Edizinannesii annegunce 24. haftadan beri günde 2 defa içiyordum hem kramplar için hemde kan ilacının kabızlık yapmaması için şuan 30+5
ipkklmn annegunce 32.haftaya kadar doktor kontrolünde devam etmiştim ben. Hergün 1 tane magnezyum, 1 tane sade soda içiyordum. Şimdi günde 2 tane sade soda içiyorum.
Elfynsmr annegunce evet magnorm marka doktorum eğer bulantı yapar ua da içemezsen değiştiririz demişti isterseniz sizde doktorunuza söyleyin değşştirsin markadan markaya değişiyor
Aksoytetik annegunce bende 20haftadan beri içiyorum şuan 23+1 oldum. Bebişler bizdeki vitaminleri aldığı için takviye şart demişti doktorum
Busraveminisi1 annegunce bende 25+4 üm yaklaşık 8 gündür içiyorum erken kasılmam olduğu için verdi şimdilik bir ay kullan takip edelim dedi