incissss Bebeğin kafası aşağıda ama bende hala tık yok, bugün kontrol vardı bebeğin de suyu azalmış dedi doktor Çarşamba günü gel açıklığına bakıp doğurtalım dedi var mı böyle bi durum yaşayan🤷🏻♀️🙏