incissss Bebeğin kafası aşağıda ama bende hala tık yok, bugün kontrol vardı bebeğin de suyu azalmış dedi doktor Çarşamba günü gel açıklığına bakıp doğurtalım dedi var mı böyle bi durum yaşayan🤷🏻♀️🙏
Cansu321 incissss 38+5 bizim de aynı kafası baya aşşağıda ama ne gelen var ne giden sağlıkla hayırlısıyla bir avazda doğururuz inşallah 🤲🏻
Pelinsa incissss aynı durumdayim suyumuz sınırda, 38+5 şuanda. Pazartesi doğum başlatılacak. Acilmam yok ama pazartesi tekrar bakılıp ona göre suni ile başlatacağız inşallah.