Kuzeyufuk merhaba ☺️ Takvime gore dun regl gunumdu ama sol kasigimda hafif sizlama disinda siddetli bir agrim olmadi ama benim regl dongum 26-29 arasi degistigi icin yarina kadar beklemedeyim gogus acim vardi azaldi hala sadece sol tarafimda sizi var biraz bacaklarima vuran bugun tam 27. gun aslinda dongu gunun genelde 27, 5 tl lik test yaptim cikmadi birsey, regl olamadim ya hala umutlaniyorum sanirim 🤦🏻♀️ Acaba hormon yukselmemis olabilr mi yoksa biraz bile olsa cikar miydi silik falan 😕