elifeser Hamileligimin 4. Haftasindayim kendimi cok yorgun ve halsiz hissediyorum sizlerin nasıldı hanimlar
Kuzeyufuk elifeser Hayırlı olsun Rabbim ilerleyen zamanlarında görmeyi nasip etsin inşallah. Öncelikle ilk haftalarda ben de aynı senin gibiydim çok yorgundum halsizdim şu an çok şükür 16. haftalık Olduk olduk şükür eskiye göre daha iyiyim sen de zamanla daha iyi olacaksın
Nur13 elifeser uygulamaya göre bende 4 haftalığım doktora gittim gs gözükmedi dedi kan testi istedi sizce hamile değil miyim
Mores Hayırlı olsun 🤗 hormon artışıyla Bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir. benim de en yorgun ve uykulu olduğum süreç 12. Haftadan sonra oldu. Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanızı nasip etsin
elifeser Nur13 Nur13 test yaptiginda silik bi cizgi yapti mi veya doktor ultrasonla baktiginda rahmin kalinlasmis dedi mi canim
elifeser Nur13 hamilesindir canim bende öyle ogrendim kan da cikti testim silik cikmisti daha çok küçüktür simdiden hayirli olsun