sinber Hacerimo kasım sonu doğum inşallah hastaneler çok sıcak olduğu için normal penye takım üstü yelek veya hırka düşünüyorum emzirirken de ateş basmaları devam ediyor zaten
Msltms Hacerimo benimde ocakta ama hala bir şey bulamadım bulan varsa bizlere de yardımcı olabilir mi?
Mina01 Hacerimo canim ben lohusa takimi olarak degil ama onden düğmeli alt üst takım olarak aldım kompedandan hem fiyatı uygun 80 tl hem yeri çok güzel esnek ve yumuşak tavsiye ederim cok rahat