Melike111111 7 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var ve doktor antibiyotik verdi çocuğuma zararı olurmu sizce
Feyzaaa1 Melike111111 ben diş apsesi için kullandım canım hala dha kullanıyorum :) sıkıntı olsaydı vermezdi
izmirlih35 Melike111111 31 hafta oldu kaç kere kullandım sayamadım. Doktorlar önerdiği sürece sıkıntı olmaz canım. Ona göre veriyorlar
esrAlp Melike111111 bende iki kere kullandım ilerleyen haftalarda da aynı sorunu yaşamamak için bol su için günde ⅘ litre hamilelikte kronikleşiyor maalesef devamlı tekrarlıyor