Melis27 Damla________ 1aylarıda varmış ama bazı mağazalar 1ayı prematüre bebeklere veriyoruz diyor bazılarıda 0.3yeni doğana büyük 1alınması gerekiyor diyor çok kararsız kaldım :/
Sibelvekuzusu Yenidoğan bedeni al bence çünkü o bile büyük oluyormuş tecrübeli annelerden öğrendiğim 5 arkadaşım yeni doğum yaptı hep öyle söylediler
Damla________ Melis27 tüm hastane çıkışları yeni doğan bebekler için o yüzden 0-3 ay zaten 1 aylık dönemide 3 aylık donemide kapsıyor
Ozlenenclk Melis27 olmaz canım bence ilk doğduğunda giymesi için yeni doğan alınmalı evde büyük giydirsende olur