Cansu64- 9 haftalikken yaşadım ve kesenin uzaginda kanama alanı olusmus dedi ve 100 mg progestan ilaci 200 mg cikardi hep yatmakla uyumakla gecti günlerim 1 hafta kullandim sonra bıraktık kanama kalmamis dedi dikkat etmen gerekli canim bolca yatmak gerekli sadece tuvalet ihtiyacin icin kalk dedi doktorum bana dediğini yaptım ve 1 haftadan başka kullanmadim ara ara kasiklarin agriyo gece yatarken içiyorum şuan 14+3 deyiz cok şükür insallah geçer seninki de cok geçmiş olsun 🙏🏻❤