Merhaba hanımlar.
Bugün doktor kontrolüne gittm. Herşey yolundaymış oğluşum iyimiş normal doğum pozisyonundaymış çok şükür. Nst ye gönderdi. Sancım cıkmadı sanırsam. Sonra çatı muayenesi yaptı. Çatılarım normal doğum için uygunmuş. 1.5 cm açılman var dedi. Bu çok iyi bisi dedi. Cuma günü tekrar gel ama hazırlıklı gel dedi. Korkmaya başladim. Sancı olmadan açılma olurmu. 1.5 cmlik açılma ile ne zaman sonra doğum yaparim acaba?