Pembe_li Kızlar 12 haftaya girdik ikili tarama testi geldi sizler oldunuzmu sonuçlar nsl çok tedirgin oluyorum Allah herkese sağlıklı evlat versin siz neler yaşadınız
aydinaleyna61 Pembe_li bizde şu an 13 hafta 2 günlüğüz pazartesi günü benimde ikili tarama testim ama ister istemez aşırı endişeleniyorum umarım hepimiz sağlıklı sonuçlar alırız
Semrasirac Pembe_li benim yüksek çıktı 😭 Perşembe günü perinatoloji ye yönlendirdi İnşallah bir şey çıkmaz 4 gündür uykuyu kaybettim
es-es1 Semrasirac kaç çıktı acaba ben sonucu almadım ama ilk bir kağıt verdiler bana nt 2.1 yazıyordu 2 den fazlası riskli deniyor bende endişeliyim 😕
Nisanurunannesi3850 11+2 de yaptirdim haftaya cuma cikicak sonuclar hayirlisi olsun insallah hepimizin hakkinda🤲🏻🌸