Arkadaşlar merhaba 23.haftadayım normalde de duygusal birisiyim ama hamilelikte bir kaç tık arttı bu durum. Bu sabah karşılaştığım bir durumu sizinle paylaşmak istedim. Bir tanıdığımız bana instagramda paylaşılan kötü bir haberi attı kadının birisi 8 aylık hamileyken virüse yakalanıyor ve bebeği sezeryanla alıyorlar fakat kadın virüsten dolayı hayatını kaybetmiş. Sizce hamile insanlara böyle kötü olaylı mesajlar atılması doğru mu ben mi yanlış anlıyorum sabahtan beri ağlamaktan helak oldum