Güzel anneler merhaba😍
Bugün muayeneye gittim kendi doktorum haricinde başka bir doktora normal de 14+3 ama ultrasonda 15+4 görünüyor ve normal de cinsiyet tahmını yapacaktı ama bebeğim hiçbir şekilde göstermiyor . Hani erkek bebekler daha erken haftalarda belli oluyor genelde öyle duyuyorum acaba cinsiyeti nedir ki ? Secde pozisyonunda duruyor ve saklamış resmen kendini 😂🙈 bende haliyle çoook merak ediyorum. Öğrenemedik bir türlü ya😍 benimde aklımda acaba kız bebiş mi sorusu oluştu 😻