Kizlar acil serklaj oldum rahim agzim tamamen acilmisti. 19 haftalik hamileyken yapildi daha bugun 5.günüm . Ilk 2 gun az kanma olldu normal dedi doktor. Arada sari sari aknti geliyor normal dediler . Kanda az enfeksiyon cikti doktor antibiyotik tedavisi verdi sabah aksam serum olarak ve kalcadan igne antibiyoktik alıyorum. Bu sarı aknti ne kadar sürüyor ? Siz neler yasadiniz serklaj sonrasi ?