38+1 haftalık oldum perşembe günü muayenem var ama gece 4 den bu yana sağ kasığıma vuran bazen dakika da bir bazen daha seyrek bir iki saniyelik bir sızı tarzı sancı var sizce bu nedir acaba doğum sancılarımı başlıyo yavaş yavaş ilk bebeğim ve doğum sancısı hakkında bilgim yok