Ebru2403 merhaba benim de crp 7.4 çıktı bgn rutin kontrolüm için gelmiştim 35+4 üm. Nst de bebeğin kalp atışları çok yüksek çıktı benm de sancım varmış. Serum bağladılar düşmezse bebeği alırım dedi doktorum az kalsın erken doğuruyodum🤦🏻♀️Muhtemelen enfeksiyon yüzünden dedi doktorumuz brz da ateşim varmış çünkü şimdi son kontroller için bekliyoruz muhtemelen antibiyotik yazıcak. Korkmanıza gerek yok ama ihmal etmeyin tedavi edilmesi gereken bşy