Esrahalit yok ben yaptırmadım ama tercih meselesi kimisi yaptırıyor kimisi yaptırmıyor birde o göbekten sıvı alınması olayı ikili testte yüksek risk çıkarsa eğer öneriyorlar sıvı almayı evet o sıvı alma işlemini genelde çevredeki insanlar yaptırma diyor ama risk durumuna bağlı buda yoksa ikili üçlü testler basit tercih meselesi