Dün saat 12:00’de lavaboya gittim tesadüfen kahverengi bi akıntım oldu daha sonra kanamam oldu Aralıklı az olmak şartı ile.. buradaki okuduklarımdan feyz alarak telaş yapmadım kahvaltımı yaptım😊 doktorumu aradım hemen gelmemi söyledi evde herşeyimi hazırlayıp çıktım. Doktorum açılmamın başladığını nişanımın geldiğini dile getirdi ve nst istemişti çekildik sancım çıkıyordu yatış yapmak istedi ama ben kabul etmedim daha sonra eve git sancıların artınca muhakkak gel,gece de nst çekilmek üzere hastaneye bekliyorum dedi.😌 O şekilde hastaneden ayrıldık gece nts çekilmek için gittiğimde de sancım çıktı rahmim yumuşamış olduğu için yarına kadar doğum yapma şansın yüksek dedi yine yatış yapmak istedi ama biz senin hastanede yormak istemiyoruz eve git sancın çoğalsın öyle gel demişlerdi ve bizde hem fikirdik zaten şimdi evdeyim ılık duş aldım, squat yaptım, hurma yiyorum umarım faydası olur da kızımı sağlıkla kucağıma alırım ❤️