Bayanpanik Arkadaşlar merhaba. 50 g şeker yükleme sonucum 1 saat sonra 199 cıktı. 1 haftalik bir şeker ölçüm takibi yaptım genelde normal değerler cıktı. Şeker yükleme sonucu yüksek çıktıktan sonra sizler ne gibi bir yol izlediniz doktorunuz neler onerdi
sevimlieyuboglu61 Bayanpanik diyetle birlikte ,şeker ölçümü yaptım doğuma kadar. Ölçümlerimde sıkıntı olmadığı için sorunsuz atlattım
Pelocan Bayanpanik şeker yüklemesi yaptırmadım ama 1.saat kendim ölçtüm farklı zamanalrda. Hamburger kızartma vb. şeyler yedikten sonra. 189 ve 179 çıktığını söyledim.2 ayrı doktor dikkat etmen gerek diyet yap dediler. Sen de direk diyetine dikkat et istersen. 35 haftalığm şuana kadar dikkat etmedim ben ama🙈 dikkatli olmak gerek.
fatosd84 Bayanpanik benim de 50 gr 170 çıktı sonra 75 gr daha şeker yüklemem oldu o da 176 çıktı doktorum dikkat et sınırdasın makarna dondurma gibi zararlı şeyler yeme dedi.10 günde 1 aç olarak kan ver kahvaltı yap 2 saat sonra yine kan ver dedi dün verdim Sağlıkocağında inşallah güzel çıkar sonuç 🤲
Bayanpanik sevimlieyuboglu61 ben de doğuma kadar kendime bir beslenme düzeni oluşturmayı düşünüyorum bi de olcumlerime devam ederim sizin gibi
Bayanpanik fatosd84 Inşallah sorun çıkmaz. Ben de makarna patates pirinç reçel vs. Bunları doğuma kadar listemden cikaracagim
fatosd84 Bayanpanik inşallah ben reçel hiç yemem pirinç makarna da nadir yiyordum patates de salata eşliğinde yiyorum bakalım artık çok dikkat edicez 🙏🏻