Kızlar şuan hastanedeyim şeker yükleme yaptırdım en son dün akşam 8de yemiştim içeciği içtikten 40 dk sonra çok fena oldum bayılmışım şekerim tavan yapmış ikinci kere kan almalarını bekliyorum sonra müdahale edilecek şekeri düşürmek için sanırım. Çok kötüyüm korkuyorum bebeğime bir şey olmaz değil mi, dua edin cumanın yüzü suyu hürmetine 😔