Nurdan41 MelikeGunes- çok teşekkür ederim kendimi salmam güçlüyümdür genel anlamda ama biraz eşimde yanımda olmıcak bide ameliyat moralim bozulmadı degil ama nasip nese o olsun bebegim saglıklı olsun da artık onun için razıyım
MelikeGunes- Nurdan41 Rabbim bi şekilde sabrını verir canım moralını bozma sen bebeginde etkilenmesin bòyle şeylerden bebekler cok etkileniyolar
Nurdan41 3_prenses_annesi çok iyi o zaman bende spinal isterim beni duyumlar korkutuyor açıkçası hani iğne vurunca belden ilerde sakınca olur falan bilirsiniz etrafta konuşan çok oluyor
3_prenses_annesi Nurdan41 yok canım hiç sorun olmuyor sadece o iğne vurulurken kendini kıpırdama zaten omuzlarından tutuyorlar 10 aylık kızım ne belimde ağrı ne bisey hiç hissetmiyorum
Ozgevebebegi Nurdan41 canım benim kimsenin yazdığına inanma. Herkesin acı eşiği ve hamilelik hikayesi Farklı 🙂 ben sezaryen doğum yaptım. Hiç pişman değilim. Sadece ilk kalkış ve damar yolu açılışı can yakıyor. Geri kalan her şey bebeğini düşününce uçup gidiyor. O melek için tüm acıların siliniyor. 😇😍 sezaryen gözünü korkutmasın 🙃
Bebbe Nurdan41 18 gün önce mecburi genel anesteziyle sezaryen oldum. Bir süre gaz sancilarim oldu ama genel anlamda hizli toparlandim diyebilirim hatta 1 haftalikken doktor kontrolune gittigimde carsida alisveris yapip eksiklerimi tamamladim. Her bünye farkli tabi ama benim deneyimim cok korkulacak gibi degildi görenler yeni dogum yaptigima inanmakta zorlaniyordu
goksu01esen Nurdan41 merhaba 45 gün önce sezaryen oldum inanın beni de çevredekiler çok etkiledi bol duamı edip girdim herşey çok iyi geçti bence ağrı konusu da insanın vücuduna bağlı herkeste aynı olmayabilir şimdiden kendinizi bunun içim strese sokmayın su gibi geçer inşallah sağlıklı doğumlar diliyorum 🍀
Tosbigim Nurdan41 şiddetle normal doğum isteyen fakat sezeryan olan birisi olarak yazıyorum. Ameliyat kısmında korkulacak inan hiç bisi yok lakin doğum sonrası çok kötü oluyor ayağa kalkmayı bırak bebeginle bile düzgünce ilgilgilenemiyorsun ağrıdan bebeği gözün görmüyor almak istesen kucağına illaki birileri vercek falan egee imkanın varsa normal doğur canım. Doğumda çekersin belki ama en fazla bi gün ertesi gün rahat lliga kavuşursun sezeryanla cok zor
TgceSrbst Tosbigim Normal nasildi benimde oyle gorunuyor ama cok korkuyorum sancidan falan dayanamazsam edemezsem diye asiri panik oluyorum
Ay80 Nurdan41 canım bende sezeryan doğum oldum eskisi gibi değil içten dikiş var üstede yapıştırmalı yani korkacak birşey yok doğuma girerken bildiğin duaları oku üstüne üfur o zaman korkunu yenersin ben kızımda öyle yaptım korkmadım şimdi 2 ye hamileyim ne kadar korkarsan o kadar korkunu yenemez sin
Nurdan41 Çok teşekkür ederim hepinize rabbim saglıkla kucagıma almayı nasip etsin ben hamileliğimin en başından beri hakkımda hangi dogum şekli hayırlıysa o olsun diye dua ettim bebegim de bende saglıklı olalım da gerisi teferruat yaşayıp göreceğim artık
Asel-meyram Nurdan41 yani eğer sağlık açısından sıkıntın yoksa tabikide normal doğum daha sağlıklı ama eğer elinde olan bir durum değilse ameliyat ol yapacak bir şey yok Allah evladını da sana hayırlı evlat etsin inşallah 😊
Ozge5353 Nurdan41 bizimki çok hareketli maşallah artık neyse nasip öyle olacak döndürmek için egzersiz yapsam dahi kendisi durmuyor memleketinden herhalde horona erken başladı😂
Nurdan41 Rumit kemik basık oldugundan zora girermiş bebek kilosu arttıkça o yüzden canım çayım tam müsait değil buna üzüldüm
Safie Meryempalabyk aynıymisiz bende de plasenta previa var kaçıncı haftada alırız dedi size bende 32+6 haftalığım
Tosbigim TgceSrbst benim ilk gebeligim canım bu. Oda sezeryan oldu ama yakınlarımdan gördüğüm kadarıyla düşünüyorum bunu
Ozge5353 helen20 evet doktorumda dedi henüz erken dönebilir diye ama olsun dönmezsede kısmet diyorm ikisinden biriyi yaşayıp öğreneceğim her olayda bunca insan bu şekilde doğmuş deyip kendimi motive ediyorum normalden de korkumu birileriyle konuşarak değil kendimle konuşarak aştım bunca insan yapmış sen neden ypmayasın doğanın kanunu bu insan bir şekilde doğuyor büyüyor diye kendimle konuşuyorum😊
Rumit Nurdan41 anladım canım üzülme. İyi ki sezaryen var da sen zarar görmeden sağlıkla alacaksın inşaallah evladını kucağına. Benim normal gözüküyor ama bakalım gelecek mi
Safie Meryempalabyk 39 mu nasıl bekleyecek mi 39 a kadar normal doğum sancıları falan başlamadan almaları gerekiyor dır bılıyorum ben . Bana 36 yada 37 de alırız dedi. Kanama falan olmazsa 37 ye kadar bekleyecek . Olursa daha erken alacak. Ama size çok demişler sasirdim
Kubra80 Nurdan41 sezeryan oldum iğne çok acıyor Zannetmiştim kaç kere burda post açtm hatta ama hssetmedm bile ilk kalkış biraz zor ama korkulacak hiçbirşey yok
Meryempalabyk Safie bilemiyorum ki doktorum öyle söyledi hic bir fikrim yok bu konuda progestan kullanyrm kanamam yok ama