İyi günler bayanlar biz bugün 40+4 olduk ama bebiş bit türlü gelmek istemiyor bugün kontrolumuz vardı doktor pazartesi gününe kadar gelmezse suni sancıyla doğumu başlayacağını söyledi ama ben Suni sancıdan çok ama çok korkuyorum acaba suni sancı almayıp sezeryana yönelsem mi başından geçenler yardımcı olabilirler mi şimdiden teşekkürler