Asya Dikişsiz doğum yada kesisiz doğum hakkında ne düşünüyosunuz bayanlar bazı doktorlar kesi atmıyo gerek duymuyo bazılarıda kesiyo bunları yaşıyan varmı
Damla________ Asya bebeğin gelme şekline göre kesik atıyor veya atmıyor biraz şans biraz doktor odaklı b durum
Asya Çok arastrdm yurt dışında baya yasaklı bişeymiş ama burda nerdeyse herkese yapılıyomuş bebek doğru pozisyonda gelmezse zaten normal doğum olmaz daha çok doğumu kısaltmak için kesi atıldığı yazıyo birçok makalede
Asya EliniVermiyorHayat Genelde özel hastanedi ki doktorlar doğrusu devlette de yapılıyo ama çok özel bi durum olmasa kesi olmazsa olmaz şartlar arasında değil instgramda furkankayabaşoğlunu takip etmenizi isterim bir çok doğumunu epizyotomi olmadan uyguluyo
Serife07 Asya furkan kayabasoglunun işini çok begeniyorum ya doğuma boule enerji dolu doktorla girmek isterdim asla morelini bozmuyor korkutmuyor
Asya Serife07 kesinlikle öyle aşkla yapıyo işini çok belli allah böyle doktorlarla karşılaştırsın bizi doğum doktoru çok önemli
Serife07 Asya kesinlikle ya adam dediğin gibi severek yapıyor ve keyifli hale getirip öyle yaptırıyor doğumu. Amin inşallah