Pembeayicik Merhaba kizlar 35. Haftama girdim sancilarim oluyo her gece kasilmalar falan kimler bu durumda? Doktorum normal bu haftalarda dedi ama ben yinede korkuyorum sormak istedim
Gzm67- Pembeayicik Bende aynı durumdayım. Doktor banada normal olduğunu söyledi. Bu zaman da yalancı kasılmalar olur genelde 🙂
Serpil34 Pembeayicik bende tam bugün 35haftalık oldum benimde geçen haftadan beri uykusuz geceler kasılmalar ağrılar oluyo normal diyorlar banada ama bilemedim cumartesi kontrolüm var doktorum ne dicek bakalım
turansmom1 Pembeayicik aaay sormaaa bayılacaam bazen tutup çıkarasım geliyor . Yalancı kasilmalarmış ama benimde doktorum çok normal dedi🤷♀️
Zynp96 bende 35 haftalik geleyim dun gece cok agrim.oldu kanama ile yatis yapildi bugun ciktik ama aşırı bel ağrısı var anlamadim
Gzm67- Pembeayicik Yerleri daraldı bebislerin bizde iyice ağırlaştık o yüzden çok fazla hissediyoruz 🙂 kucağımıza alınca unuturuz bu günleri 🙈