Erkekleri anlarımda siz anne olacaksınız ya nasıl yapıyorsunuz bunu. Annelik fedakarlık gerektiriyor siz fedakarlık edip bebeğinizi nasıl düşünmüyorsunuz. Yarın doğacak emzirirken de içeceksiniz. Yazık valla o bebeklere. Şimdiden sağlıklarını düşünmeyen anneleri var. Kusura bakmayın da bu lafı hakettiniz. Bebeğim olsun diye yıllarca mücadele eden insanlar var sizin olmuş bir sigarayı bile bırakamayacak kadar iradesizsiniz.