Mevlude_40 Kizlar ilk gebeliğim merak ediyorum bu hareketlerini ne zaman hissedecem 🤗 yaklaştım mı aceba hareketlerini hissetmeye 🤲
yigitalpinannesi40 Hissetmeye başlarsın artık ilerleyen haftalarda da biraz dursa da uyusam dersin 🥰☺️☺️
aylinsss yigitalpinannesi40 bende sabahları sırt üstü iken aç karna falan Karnım boş iken böyle pıt pıt ufacık baloncuk patlar gibi şeyler hissediyorum bebek mi acaba 19+3 deyim
civcivimm_ Benimde ilk gebeliğim bana 21. Veya 22. Hafta hissedersin dediler ama ben 18 . Haftada hissetmeye basladim artkk ayaklari nerde başi nerde biliyorum geceleri uyutmasada çok güzel bir duygu insallah sende hemen hissedersin 🤗🤗🤗