Acemianne27 bende 21 haftalık hamileyim geçen hafta aynısını yaşadım hemen dr gittim usg ye bakıldı çok şükür bir şey çıkmadı. Gaz sancısı bu şekilde ağrı verebiliyormuş ona dikkat etmek lazım. Eğer su ve nişan gelirse hemen tekrar hastaneye gitmemi söylemişti doktorum. Geçmiş olsun bir şeyin yoktur içini ferah tut 🤗