Gunayaltundas Karnım sabahtan beri çok kasılıyor canım acıyor bebeğimde sürekli toplanıyor karnım sertleşiyor 38 haftalık hamileyim doğum belirtisi mi acaba 🤔
Sevimlianne Gunayaltundas bende 33 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğim toplanıyorr sertleşior ayağa kalkınca geçior
HilalG Gunayaltundas Doktorum 10-15 sertleşme falan olursam mutlaka haber et bana demişti nst de sancım çıkınca direkt sertleşme oluyor mu diye sordu demek ki önemli bir şey🙄
Meriwa Gunayaltundas kasılma sayar indirin ordan takip edin benim gün boyu taş gibiydi ertesi sabahına doğurdum cnm
Simirna35 Benim de sürekli karnım sertleşiyor, doktora sordugumda normal dedi, umarım doğum belirtisi değildir çünkü daha 27 haftalığız biz :(