Merhaba yeni anneler,tecrübeli anneler ve yeni hamişler 🥰
Bu benim 2.gebeliğim ve 21.haftadayım. Ben ilk gebeliğimde prima kullanmıştım ve çokta memnun kalmıştım ama şimdi yeni yeni markalarda çıkmışken birbirimize önerebileceğimiz iyi markalar vardır diye düşünüyorum 🤗 Tecrübesi olan annelerimiz yazabilir mi 🥰