Ydepolat Kızlar merhaba Remzi eren Medar hastanesinden gidiyormuş kendi muayenehanesini açacakmış medar da sizce hangi doktora gidebilirim ? Sami kemik nasıl giden var mı ?
bttlll- Ydepolat eşinin yanına geçiçekmiş diye duymuştum memnunsanız ona devam edip medar da doğum yapabilirsiniz
Ydepolat @bttlll- aynen canım öyleymiş söyledi de ben medarda özel sigortadan yararlanıyorum o yüzden devam edemicem Remzi hocaya
bttlll- Ydepolat kötü olmuş o zaman canım benim doğumum denk geliyor hiç konuşmadık o yüzden bende arkadaşlarımdan duymuştum. 1 kez Sami bey e de gitmiştim ama tabi remzi beyden daha memnun oldum her zaman. Umarım gönlüne göre birini bulursun 🤲🏻🌸
Ydepolat @bttlll- Allah kurtarsın canım bende kendisinden çok memnundum ama dediğim gibi duru .. inşallah hakkımda hayırlı olan birine denk gelirim🙏🏼
Ydepolat @Byn87 kesin Bilgi canım bugün randevum vardı kendisiyle o söyledi kasım ayında gidiyor yani son randevumuzdu🥺
Byn87 Ydepolat kendi adima bi oh cektim ama sizin daha cok mu var doguma ? Benim 35. Haftam. Az kaldi benim dogumumda hastanede bulunmus olacak cok sukur
Momtobe54 Ydepolat ben hamileliğimin başından beri Sami kemiğe gidiyorum ve aşırı memnunum çok pozitif birisi ve asla aklınızda soru bırakmaz tek tek herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatır