Sese1995 Selam kızlar ben ikinçiye hamileyim şu an 14+2 ve her iki hamileliğmdede ilk aylarda üşüyorum ve halen geçmedi. Etrafdaki insanlar kisa kol geziyor ben utanmasam yorgan gezicem o derece sizdede oluyormu?
[silindi] Sese1995 ben hiç üşüyen biri değildim kışın mont bile giymezdim kalın montum bile yoktu. Hamile kaldığım zamandan itibaren çok üşümeye başladım hala da üşürüm. Ama benim demir kan eksikliğimde yok bazı kadınlar üşürmüş bazılarına sıcak basarmış
Berra Sese1995 mrb benım ılk aylar çok üşürdüm. Hatta çok şaşırmıştım. Son haftalara yaklasıncada sıcak basıyor sımdı.
EsraErdoan Sese1995 benimde ilk üç ayımda öyleydi çok üşüyordum normal heralde birçok kişi yasıyor sanırım
Sese1995 Ben ilk gebeligimde 5 aydan sonra socak basisordu uyuyamiyordum ama ilk aylarda beden böyle oluyor anlamiyorum doktora sordum oda bilmiyor. Demekki sirf bende olmuormus o zaman anormel bi durum yok tesekkür ederim kizlar
Sese1995 Hitam Kacinci haftanizdasiniz? Ben ilk gebeligimde 5aylikdan sonra sizin gibi ayak yanmasi ve cok yaniyordum
Selinbulutcu Sese1995 bende 3hafta sabredersem tahmini öğrencem daha 😂 Ama üşütme mevzusuna gelince erkek bebek üşütür derler
Sese1995 Hitam Herkezde bi degisik geciyor hamilelik benim gibileri kendini kuplarda hissediyor senin gibileri ise cölde 😅😂 allah sag salim cocuklarimizi kucagimiza almayi nasip etsinde gerisi olur gider
Sese1995 Selinbulutcu Ilk gebeligimdede üsüdüm oglan oldu bak dedigin dogru cika bilir.. yakimda cinsiyeti ögrendigimde dogru olup olmadigini daha net cevaplicam 😂