Alfabeta ben normalde 85 b takiyorum.biraz tasiyor ama hosuma gidiyor.ilk hamileligimde cok guzel dolgundular.Ikizlerim vefat ettigi icin sutumu kestim.Neyse çok yumusaklar ve buyukler ama dolgun degiller bende bu halini sevmiyorum.Simdi tekrar hamileyim ve tekrar dolgunlar uzun sure boyle kalsinlar istiyorum 🙊 bence hoslanin daha sonra sönmuş oluyor cunku 😬😂 ayrica gogsunuz buyumuyor icleri doluyor yani yine eskiye doneceksiniz.birde bu a b c d diye belirlenen bedenler sirt kilonuzlada alakali birseymis yani tum 85 ler ayniyiz.sadece icinin kupu buyuyor.Neyse cokda birsey bilmiyorum aslinda 😂😂 ama sevin goguslerinizi 🙈