melekhabib Bugun tam 40+1 oldum ama bebeğim daha doğmadı,çevremdeki herkes 40 haftadan önce doğum yaptığı için de stres oluyorum heyecanlanıyorum. Ve ilk hamileligim 🤰 Neler önerirsiniz doğumu tetiklemek için 🤪
tugce67-67 melekhabib canım her türlü şeyi denemiştin geleceği yoksa gelmiyor uğraşma😂40+0 da doğurmuştum darısı en kısa zamanda başına🤗
AslHnna melekhabib stres yapma canım. Burda doğuramıyoruuum diyenler ertesi güne ya da 2 3 güne doğurdular ❤️ Hurma ye mümkün olduğunca hareket et merdiven in çık, yürüyüş yap. Özel olacak özür diliyorum ama ama cinsel ilişki de çok önemli rol oynuyor. doğumu başlatmak için bilinen en doğal ve etkili yöntemlerden biridir. Spermde bulunan prostagladin hormonu doğumu tetikler. Hurmayı unutma.strese girme, gevşe ve bebeğini eline alacağını hayal et 🌸 Beyin acı hissetmez. Ne kadar çok acıyor olmuyor hayır çok kötü dersen o düşündüğün olur ve sanki dayanılmaz olur. Ben yapacağım de. Rabbim yardımcın olsun💐
Azizesoran melekhabib Tamamdır bu postu açtıysan yarın inşallah bebeğin kucağında 😃totem gibi bişey olmuş. Sevgilerle….
melekhabib Buyrenk drnnghn Evet ya benimde hep aklımda,her gece rüyamda doğurduğumu görüyorum,sabah heyecanla bakıyorum nisan var mı diye ama yok 🤷🏻♀️ Benim aslında çabuk isteme sebebim bebeğim karnımda kaldıkça kilo alıcak ve bu da normal doğuma engel olur diye korkuyorum. 54 kiloyla hamile kaldım şuan 74 oldum 🙊 Sanırım ne yesem ben ve oğluma yarıyor 👶😂
drnnghn Merhaba, ben bugün papatya çayı içtim, merdiven indim çıktım bir arada hurma yemiştim. Yok yani sürekli sadece bir belirti beklediğim için mi bilmiyorum aklım hep bu konuda olmuyor bir türlü. Başka birşeye kafamı verip unutsam bir sure keşke 😔😔
Asel41 Stres yapma sakın bende 43 haftada kızımı doğurdum 🥰🥰 normal doğumla sancısız açılması gittim hemde sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🙏 kimseye aldırış etme bekle 🤲🏻 Hareketsiz bırakma kendini yeter
Buyrenk melekhabib kolaylıkla gelsin inş.benim doktorum da 36 dan sonra doğum taraftarı hayırlısı bakalım
AslHnna melekhabib doğurdun mu diye sormak istiyorum ama çok düşündüm ya doğurmadıysa da sorumla strese girer mi acaba diye :)) strese girme Olacağına varır her şey, doğurdun mu?😂
melekhabib AslHnna Yok ya ne bi sancı ne başka bi belirtim var 🤦🏻♀️ Bizimkinin niyeti yok,40+6 olduk bugün,bakalım bugün doktora gittiğimde ne diyecek doktor 🤷🏻♀️ Zaten kordon dolanmış ve suyum yok gibi birşeymiş 😞 Dua et bebişim için olur mu canım 🤲
AslHnna melekhabib edeceğim canım❤️ Rahat ol kendini üzme unutma geri şey olacağına varıyor bu hayatta. Kaderullah🥀