Cansummm Kızlar merhaba happy Kids e yazdım ama cevap alamayınca buraya da sormak istedim. Deneyimli anneler benim bebeğim henüz 10 günlük ancak sağ göğsümden oldukça iyi süt gelirken min. 70-80 cc sol göğsümden 20 cc ancak geliyor bınun için ekstra birşey yapmalı mıyım?
Diamondbaby Cansummm Benimde sol göğsüm de daha çok süt olurdu, sağ göğsümde daha az. Emzirdikçe bebek çektikçe süt artar derler. Rezene kullanabilirsin, hem bebekte gaz olmasını önler hemde süt yapar. Bende etkili olmuştu ve sağ göğsünü de mutlaka ver, çektikçe süt daha iyi toplanır
Tgbkzn 10 günlük tek göğüs 70-80 cc maşallah benim 15 günlük tek göğsümden 30 anca geliyor oda sağ göğsümden solda daha da az sabahları uyanınca fazla oluyor sütüm. Sütünle kal canım ❤️
Cansummm Tgbkzn amin inşallah canım🙏🏻💖Maşallah diyeyim sağ göğsüm oldukça verimli ama sol göğsüm 20-25 cc ancak çıkar. Aralarında bu kadar uçurum olması acaba tek göğsümde mi sütüm olacak diye düşündürdü. Zamanla çoğalır inşallah o de 🙏🏻Hepimiz sütümüzle kalalım hatta bol bol sütlerimiz olsun inşllah🙏🏻
annisadayi Canım sağım memedeki sütü belirlemez. Bebek makina dan daha güçlü emer. O cc ye bakarak süt kararı verme. Ben 2 memeden toplam 40 50 falan gördüm en fazla. Ama oğlum o ayda 1400 gram almıştı sadece anne sütüyle. Bolca sürekli emzirdim ben. Sende öyle yap
Cansummm annisadayi öyle mi buna çok sevindim🙏🏻Ben de öyle yapayım o zaman zaten sık sık emziriyorum. Maşallah sübhanallah çok çok iyi kilo almış. İnşallah benim sütüm de yavruma bol bol vitamin ve kilo olur☺️
Tgbkzn annisadayi ayyy rahatladım 😍 bende emzirdikçe acaba doyuyormu sütüm geliyormu diye düşünüyordum peki sütümü çektiğini nasıl anlarım
Tgbkzn Annemin ve çevremdekilerin demesine göre bi göğüste hep daha az süt olurmuş ne kadar doğru bilmiyorum emzirdikçe çoğalır da diyolar bol bol sütlerimiz olsun canım evlatlarımız için ❤️🙏
Cansummm Tgbkzn amin inşallah canım🙏🏻Belki de anneniz doğru söylüyordur sadece aralarında çok uçurum olduğu için endişe ettim ☺️
annisadayi Tgbkzn kaç günlük bebek. İlk 40 gün günde 3 kere 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur. 40tan sonra 24 saatlik çişli bez toplamı 1 margarin ağırlığı kadar geliyorsa doyuyordur. Hiç bakma ccye al koynuna bolca emzir
Damla________ Cansummm benimde biri öyleydi oluyor öyle galiba iki yaşına kadar öyle emzirdim olduğu kadar
Cansummm Damla________ anladım canım sanırım oluyor herkeste biz farkedenleriz heralde. Bazılarında da birinden süt geliyormuş sadece sütlerimiz bizimle olsun🙏🏻
Cansummm Diamondbaby inşallah canım öyle yapıyorum sürekli veriyorum sol göğsümü de inşallah dengelenir zamanla. Çok teşekkür ederim 🙏🏻