Selamun Aleyküm Anneler ve Anne adayları..
Elhamdülillah kendi hikayemi paylaşabiliyorum şuan.
Ben 3 kimyasal gebelik yaşadım. Çok üzücü süreçlerdi kendi adıma. Ardında tekrar hamile olduğumu öğrendim ama ne zaman düşücek psikolojisini yaşayıp durdum. Kanamam da vardı ilk Aylar. Elhamdülillah o günleri atlattık ve çok güzel çok rahat bir hamilelik yaşadım. Mide yanmaları yaşadım ve son aylarda ki her gebenin yaşadığı sıkıntılar. Buraya bir parantez açayım ( Ben kendimi hareket ediyor, egzersiz yapıyor ve yürüyor sanıyor idim. Ama doğum anında neden daha çok hareket etmedim ki diye düşündüm. Tavsiyem çok çok egzersiz yapın. Nefes egzersizleri de dahil.)
22 Eylül sabah 8buçuk uyandım ama kendi zor attım lavaboya. Suyum gelmişti ve ben dumura uğramıştı. Bu muydu yani suyum gelmişti. Ve ben 38+3 teydim. Hemen duş aldım kahvaltı yaptık ilçede olduğumuz için annemlere geçtik ama hiç sancım yoktu. Saatler geçti ama hiç sancım olmadı. Artık çok geç olmadan hastaneye geçtik ama akşamı buldu hastaneye gitmem. sancımı bekledim lakin enfeksiyon riski nedeniyle hastaneye geçtik. Acilde muayene oldum servise aldılar. Ve suni sancı verdiler. Ben çok fazla, adet sancısı yaşayan biri olarak son yarım saati çok sancılı geçirdiğimi düşünüyorum ilk gelen sancıları karşılayabiliyorsunuz nefeslerle. Sonra o ıkınma isteği ve o muhteşem an… Sıcacık bir şey karnımın üzerinde. Çığlık çığlığa.. İlk sözüm bu benim oğlum mu oldu. Buraya kadar çok güzeldi ancak bebeğin eşi bir türlü ayrılmadı ve 1 saat kadar ebelerim eşle uğraştılar. Benim için doğumdan çok daha zor olan kısımdı. Ve evladım o bir saat benim seslerin arasında tek başına kaldı.. Çok üzülmüştüm başta. Tramvatikti benim için. İlk 3 gün kendime gelemedim. Ama şuan geri dönüp bakınca elhamdülillah diyorum. Unuttum bile. Geçti gitti. O an hep geçecek diyerek teskin ettim kendimi. Şu an musmutlu bi anneyim. Ya da olmaya çalışıyorum. Rabbim emanetine layık eylesin. Tüm isteyenlere hayırlı evladlar nasip eylesin. Uzun oldu ama buraya yazmak benim için şifa olur diye ümid ediyorum. 🌺 🌺 🌺