Merhaba. 22. haftamdayim suyum üst sınıra yakın ve rahim ağzında yana açılma var dedi doktor. Bu sorunu yaşayan varsa doktorunuz nasıl bi tedavi yöntemi izledi? Benim şu an uygulanan tedavi ile ilgili kafamda soru işaretleri var. Yardımcı olun lütfen bebeğime bir şey olmasından çok korkuyorum 😭