Mervetekmn aseloykununannesi kabul soyulmuş salatalık sade soda bol su doktorum bana renni duo yazdı sen doktora danış yazar sana bısı
Berrinyr aseloykununannesi süt içiyodum hemen geçiyodu soğuk ılık farketmiyo ama gebelik sürem çoğalınca baş edemedim gaviskon verdi içiyorum
Nurgll Bende de vardı ama sakız çiğnemek gercekten hafifletiyor. Aciktiriyor sindiriyor. Ve yemek yerken sıvı tüketmeyin o etkiliyor.
Nurgll Geçer insaAllah. Karbonatlı su da içebilirsiniz. Bide sakızı her yemekten biraz sonra çiğneyin önlemiş olursunuz yanmayı.
Ozgebtn Ayten97 nazar değmesin aman aman çok kötü bişey bu mide yanması şuan uykum var yatamıyorum reflüden
Fatmagl_01 bende 29. haftadayım mide ve boğaz yanması oluyor çok sık gece bile birden uykudan uyandığım oluyor gaviscon kullanıyorum tavsiye ederim
hayatsevincim aseloykununannesi yarım çay bardağı suya bir silme çay kaşığı karbonat koy karıştır iç 10 dakika içinde rahatlamış olursun hiç ilaç kullanma bence bu iyi geliyo dene inşallah iyi gelir sanada🤲
Burcudedetas Ahhhh korkulu rüyam 😓 Kesinlikle cavıscon kullan anında kesiyo ben geceleri bikaşık almadan uyuyamıyorum ogece zindan oluyo bana ayrıca yemeklerden sonra sakız çiğne
Ozgebtn aseloykununannesi hamileliğim boyunca kaç şişe gaviscon bitirdim sayamadım o olmasa napardım bilmiyorum