Moonse_rose Kızlar normalde ara ara karnımda sertleşme, bebeğin bir tarafa toplanması gibi şeyler yaşıyorum yaklaşık 1 aydır. Ama dün gece saatte bir oldu nerdeyse baya sıklaştı. Sizce normal mi? Bu arada 26+3 deyim.
busraali Moonse_rose bende de oluyor 24.haftadan beri. Kasılma önleyici ilaç içiyorum sabah akşam. Yine de devam ediyor kasılmalar. Yalancı kasılma da olabiliyormuş rahim ağzını açmadığı sürece normal ama o da doktor kontrolü ile belli olur yine bi muayene olun doktorunuza
Moonse_rose busraali randevum haftaya salı eğer böyle devam ederse gideceğim. Rahim ağzında kısalmam var zaten onu sürekli kontrol ediyor doktor, inşallah sağ Salim kavuşurum bebeğime😔teşekkür ederim bu arada cevabınız için...