Gamzesedat28 Merhaba kizlar bugün doktora gittim alttan muayene oldum 1 cm açıklık dedi eve gönderdi Sancin olursa gel dedi acaba ne yapmam lazım ne zaman doğum olur🙂
Yaseminnnnnnn Gamzesedat28 bende de bi haftadir 1 cm acilma devam etmedi cektigim sancilarda cabasi hic belli olmuyor kontrole gidcem yine bir yada iki cm derse kalbime iner herhalde 🙄acilsin diye bacaklarm kopana kadar yuruyorum egzersizler hurmalar herseyi yapıyorum yani artık doğsun :(
Gamzesedat28 Alttan muayene ettikten sonra kahverengi Akıntı geldi belim ve karnımın alti çok ağrıyor Nst çıkmadı ağrı
Gamzesedat28 Bende yürüyüş yapıyorum Hurma yiyorum Sıcak duş alıyorum Bakalım ne zaman gelicekler hayırlısı ile gelsinler 🙂
Yaseminnnnnnn Gamzesedat28 devam et bakalim ne kadar surede acilcak ben artik cocuk icimde kalacak herhalde diyorum erkek bebekler gec gelir derler herhalde benim kide oyle olacak