Hayırlı akşamlar güzel anneler 🥰 26+4 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim göbeğim ne zaman dokunsan buz gibi hırka da giyiyorum atlette giyiyorum ama soğukluk hiç gitmiyor doktoruma da sormaya unutuyorum hep yaşayan var mı bu duru mu çözümü nasıl buldunuz 🤔 bazen Ağrı oluyo gibi olmuyo gibi anlam veremedim ilk hamileliğim de yaşamamıştım 🤦🏻♀️